1394-09-14 20:47
6386
2
23898

همسر شهید پورجباری: به سجاد می گویم شهادتت مبارک/ شهید سجاد عاشق رهبری بود و درس ولایتمداری و ولایت پذیری می‌داد

همسر شهید سجاد پورجباری گفت: به دشمنان اسلام و انقلاب می گویم که یوسف های زمان ما با صلابت در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستاده اند و خواهند ایستاد. فقط سجاد نبود که بخواهد قدم در این مسیر بگذارد بلکه امثال سجاد در این کشور اسلامی بسیار زیاداند که از جان و مالشان بگذرند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

به گزارش گلستان ما، کلثوم طاهری همسر پاسدار شهید سجاد پورجباری عصر امروز شنبه در حاشیه مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار به خبرنگار ما گفت: سجاد واقعا پاک زندگی کرد و سر به زیر بود و نگاهش را از نامحرم حفظ می کرد.

وی افزود: شهید سجاد هیچگاه نماز اول وقت را ترک نمی کرد و در حجب و حیا و ادب سرآمد بود.

طاهری ادامه داد: سجاد دارای ایمانی راسخ بود که امروز به آروزی دیرینه اش که شهادت باشد رسید.

این همسر شهید به ولایتمداری شهید پورجباری اشاره کرد و گفت: سجاد عاشق رهبری بود و درس ولایتمداری و ولایت پذیری می داد.

دعایم کن تا شهید شوم

طاهری با اشاره به این نکته که شهید سجاد همیشه به من می گفت دعایم کن تا شهید شوم، اظهار داشت: از زمانی که با هم ازدواج کردیم مشغول آماده سازی من برای شهادت بود. مدام می گفت اگر شهید شدم گریه نکن و ناراحتی به خود راه ندهی.

وی در بخش دیگری از این گفتگو خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: به دشمنان اسلام و انقلاب می گویم که یوسف های زمان ما با صلابت در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستاده اند و خواهند ایستاد. فقط سجاد نبود که بخواهد قدم در این مسیر بگذارد بلکه امثال سجاد در این کشور اسلامی بسیار زیاداند که از جان و مالشان بگذرند تا اسلام و انقلاب زنده بماند.

همسر شهید پورجباری افزود: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند من راه سجاد را ادامه خواهم داد.

وی خاطرنشان ساخت: به سجاد می گویم شهادتت مبارک و می خواهم شفاعتمان کند.

این طلبه بسیجی خطاب به جوانان این کشور اسلامی گفت: از جوانان این مرز و بوم می خواهم که پاک زندگی کنند و حامی ولایت و رهبری باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سیستانی کتول

درود بر زینب های زمانه ی مابا ایمان واعتقادات راسخ و وفاداری مردم به اسلام ؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت محض از مقام عظمای ولایت دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

0
0
پاسخ
1394-09-15 04:15
حسینی گرگان

احسن به همسر شهید جباری که پیامش درس گرفته از عقیله بنی هاشم حضرت زینب س است خداوند به این همسران جوان صبر زینبی عطا فرماید

0
0
پاسخ
1394-09-15 09:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.